Algemene fysiotherapie

Snel op de fiets een boodschap halen, soepel door het verkeer manoeuvreren, daar denk je eigenlijk niet bij na. Tot het moment dat er pijn optreedt. De fysiotherapeut helpt je er weer bovenop!

SHOCKWAVE THERAPIE

Heb je beweegklachten zoals hielspoor, een tenniselleboog, chronische achillespeesontsteking of verkalking van je schoudergewricht? Met shockwave therapie pak je je klachten gericht aan.

Haptotherapie

Heb je last van angst, onzekerheid of acceptatieproblemen? Ben je onrustig of prikkelbaar? Of last van spanningshoofdpijn, vermoeidheid of concentratieproblemen? Dan is haptotherapie mogelijk wat voor jou.

Geriatriefysiotherapie

Heb je door een ziekte, aandoening of het ouder worden problemen met dagelijkse activiteiten zoals lopen, sporten of traplopen? Door training verbeter je je spierkracht, balans, mobiliteit en motoriek.

Pre- en postoperatieve orthopedie

Word je binnenkort geopereerd of ben je pas geopereerd? Wij helpen jou om je naar jouw gewenste einddoel te begeleiden na bijvoorbeeld een kijkoperatie, voorste kruisband operatie of hernia operatie.

Neurologische aandoeningen

Neurologische aandoeningen kunnen lijden tot allerlei pijn- en beweegklachten. Heb je een niet aangeboren hersenletsel (NAH), Parkinson, Multiple Sclerose, de ziekte van Parkinson of last van dementie?

Psychosomatische fysiotherapie

Stress en spanningen kunnen lijden tot allerlei lichamelijke klachten zoals hoofdpijn, nekpijn en rugpijn. En lichamelijke klachten kunnen weer lijden tot stress en spanningen omdat deze met elkaar in verbinding staan.

Sportfysiotherapie

Wanneer je regelmatig sport zorgt dit ervoor dat je botten, pezen, spieren en gewrichten sterker en soepeler worden. Helaas kan het soms ook misgaan doordat je een spier verrekt, een bot breekt of een pees scheurt.

Revalidatie en training

Heb je net een operatie gehad aan je arm, schouder of knie? Of ben je geopereerd in verband met een sportblessure? Dan wil jij natuurlijk zo snel mogelijk revalideren! Wij helpen jou graag tijdens dit proces.

Fysiotherapie op haptonomische basis

Klachten waarbij je de oorzaak niet van weet, kunnen ontstaan door eventuele spanningen, blokkades, negatieve emoties of stress situaties waarin jij jezelf bevindt.

Tapen, bandageren en bracing

Wanneer je een blessure hebt opgelopen kunnen wij je middels tape, bandage of een brace ondersteunen om de pijn te verlichten. Maar, welke vorm van ondersteuning past het beste bij jouw klacht?

Lymfe- en oedeemdrainage

Wanneer je het gevoel hebt dat je je benen niet meer kunt bewegen of vaak een zwaar of vermoeid gevoel in je benen voelt en er een verdikking, lichte zwelling of vochtophoping optreedt, kan dit duiden op oedeem.

Tapen, bandageren en bracing

Etalagebenen / Claudicatio